Středa, 22. Únor. 2012

Sociální média mezi top prioritami pro rok 2012

Sociální médiaAktuálně zveřejněná studie společností Booz & Company a Buddy Media potvrzuje rostoucí důležitost sociálních médií na agendě marketingových manažerů. Naprostá většina (96 %) ze 117 respondentů z řad ředitelů uvedla, že jejich společnost pro sociální média zavedla zvláštní strategii a 60 % považuje sociální média za hlavní marketingovou prioritu roku 2012.

Zároveň se však téměř polovina dotazovaných domnívá, že měření návratnosti (ROI) je u sociálních médií obtížné a pro více než 40 % respondentů sociální média nejsou klíčovou strategickou prioritou. Současně jen polovina společností má ve vztahu k sociálním médiím nastavené indikátory výkonnosti (KPIs). Společnosti tak jednoznačně vysílají signál, že začínají sociální sítě brát vážně. Ovšem pokud jde o měření návratnosti investic, stále mnoho marketérů nenašlo vyhovující metriky.

  • Share/Bookmark
NAPSAL Proximity Prague V 14:24