Pondělí, 17. Červen. 2013

Kampaň BMW od Proximity Prague oceněna zlatem

Kampaň společnosti BMW Group Česká republika nazvaná „V hlavní roli BMW řady 7 – a Vy“ byla na soutěži Český direkt & promo oceněna prvním – zlatým – místem v kategorii Přímá B2C komunikace. Po obchodním úspěchu tak přichází nyní i kreativní ocenění pro BMW i agenturu Proximity Prague.

Klíčovým prvkem integrované kampaně byla kniha s napínavým příběhem od spisovatele Petra Stančíka, v jehož hlavní roli se objevuje nové BMW řady 7 a samotný příjemce, tedy potenciální majitel nebo uživatel luxusního vozu. O tom, že sázka na netradiční a vysoce personalizovaný přístup vyšla, hovoří vedle kreativního ocenění i obchodní výsledky. Míra prokliku (CTR) na prvotní e-mail s upoutávkou na příběh dosáhla 70 %, stejně tak nadprůměrná byla i odezva na zásilku s knihou a pozvání na testovací jízdy.

„Ocenění je dalším utvrzením v tom, že jsme se vydali s agenturou Proximity Prague správným směrem,“ říká Andrea Černáková, manažerka CRM společnosti BMW Group Česká republika. „Po uznání ze strany našich prodejců a zákazníků nyní naši inovativní kampaň ocenila i samotná komunikační branže.“

Pavel Staněk, kreativní ředitel agentury Proximity Prague, dodává: „Soutěže se účastní přední lokální i síťové komunikační agentury. Velmi nás těší, že jsme se v náročné konkurenci umístili na prvním místě.“

  • Share/Bookmark
NAPSAL Proximity Prague V 12:12