Pondělí, 21. Říjen. 2013

Proximity Prague získala 3 IT značky

Komunikační agentura Proximity Prague uspěla ve výběrovém řízení společnosti Novell a bude v budoucnu odpovídat za marketingovou komunikaci rovnou třech značek – Novell, Suse a NetIQ.

Kampaň, kterou aktuálně agentura Proximity Prague pro společnost Novell představuje, má spojující linku „datová pevnost“. Řešení od značek Novell, Suse a NetIQ se totiž vzájemně doplňují – ať už jde o identity management nebo ochranu dokumentů.

Kreativní koncept využívá jednoduchou ikonickou grafiku a hru se slovy od oceňovaného textaře a spisovatele Petra Stančíka.

Pavel Staněk, kreativní ředitel agentury Proximity Prague, ke kampani dodává: „Naší zkušeností je, že IT společnosti často komunikují technicky a bez vtipu. Naše kampaň se toto zažité vnímání snaží měnit a i tím pomoci značkám Novell, Suse a NetIQ vystoupit z řady.“

  • Share/Bookmark
NAPSAL Proximity Prague V 12:44