Pondělí, 31. Říjen. 2011

Výzkum: marketéři nespokojeni se sociálními médii

The Kern Organization, americká agentura z holdingu Omnicom Group, zveřejnila výsledky svého výzkumu mezi americkými marketéry. Zaměřila se na důležitost kanálů, spokojenost s komunikačními agenturami, alokaci rozpočtů na marketingovou komunikaci i dopad trendů, jako jsou sociální média nebo mobilní marketing. Zajímavé je, že i přestože si marketéři uvědomují dosah těchto trendů a hledají dokonce specialisty, celých 61 % tvrdí, že integrace sociálních médií do marketingových aktivit není důležitá a 87 % alokuje do sociálních médií max. 25 % rozpočtu. Stejně tak většina z respondentů (77 %) není zcela spokojena s přínosem aktivit na sociálních sítích. Více se dozvíte z prezentačního videa.

  • Share/Bookmark
NAPSAL Proximity Prague V 13:05
KATEGORIE: Planning