Pondělí, 21. Říjen. 2013

Přivezli jsme si z Chicaga cenu ECHO s BMW

Kampaň společnosti BMW Group Česká republika nazvaná „V hlavní roli BMW řady 7 – a Vy“ získala aktuálně na prestižní mezinárodní soutěži DMA 2013 International ECHO™ Awards bronzové ocenění.

Po lokálním úspěchu (kampaň byla již oceněna 1. místem v rámci soutěže Český direkt & promo) tak nyní pro značku BMW i agenturu Proximity Prague přichází uznání na světové úrovni.

„Jsme velice rádi, že můžeme navázat na kreativní úspěch kampaně v ČR – zejména, pokud se jedná o tak prestižní cenu,“ komentuje událost Pavel Staněk, kreativní ředitel agentury Proximity Prague.

Klíčovým prvkem integrované kampaně je kniha s napínavým příběhem od spisovatele Petra Stančíka, v jehož hlavní roli se objevuje nové BMW řady 7 a samotný příjemce, tedy potenciální majitel nebo uživatel luxusního vozu. O tom, že sázka na netradiční a vysoce personalizovaný přístup vyšla, hovoří vedle kreativního ocenění i obchodní výsledky. Míra prokliku (CTR) na prvotní e-mail s upoutávkou na příběh dosáhla 70 %, stejně tak nadprůměrná byla i odezva na zásilku s knihou a pozvání na testovací jízdy. Důraz na strategický a kreativní přístup se tak projevil i v efektivitě kampaně.

Vedle Proximity Prague bodovaly v soutěži i další agentury ze sítě Proximity Worldwide, a to novozélandská a španělská pobočka.

  • Share/Bookmark
NAPSAL Proximity Prague V 12:36